Reading v ManUtd

Reading v Manchester United Live

Reading Team: Hahnemann, Murty, Cisse, Ingimarsson, Shorey, Hunt, Harper, Convey, Lita, Doyle, Kitson.
Subs: Federici, Rosenior, De La Cruz, Long, Matejovsky

United Team: Van Der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Hargreaves, Carrick, Park, Rooney, Tevez.
Subs: Kuszczcak, Nani, Giggs, O'Shea, Fletcher.

Fulltime Score:
*
Reading 0-2 Manchester United
*
~First Half~
NO YELLOW CARDS
NO RED CARDS
NO GOALS
~Second Half~
45 min-SUB-Giggs on Park off
69 min- YELLOW CARD- Ferdinand
69 min-YELLOW CARD- Convey
71 min-SUB- Nani on Hargreaves off
76 min-GOAL- Rooney
79 min- SUB- Matejovsky on Convey off
79 min- SUB- Fletcher on Tevez off
82- SUB- Long on Lita off
90+3-GOAL- Ronaldo
FULL TIME
*
Scores Of Interest: Fulham 0-3 Arsenal, Birmingham 0-1 Chelsea

Leave a Reply